vrijdag 4 juli 2014

Yesterday was my birthday!


Hey! Het is eindelijk vakantieee! En gister was ik jarig, eindelijk 13! Het was echt super lekker weer gister, ik moest nog wel twee clubkampioenwedstrijden spelen, toen was 't wel echt super warm. Gister heb ik t niet echt gevierd, de familie en vrienden komen dit weekend. Maar gister heb ik wel al super leuke cadeautjes van mn ouders en zus gekregen. Parfum van t merk CaCharel, Ik vond 'm zo leuk omdat mijn eigen naam in het merk zit. Ook heb ik een cheque gekregen voor 'een halve laptop', haha, dus de rest ga ik zelf betalen. En verder heb ik nog een super leuke knal roze Shiwi bikini en een super leuk armbandje gekregen. :) 

maar niet alleen dit heb ook gekregen, ook heb ik van Kelsey een super leuke verassing gekregen! Ik werd namelijk geblindoekt in de auto naar Walibi gereden! We hebben met z'n zessen - Kelsey's oma, Kelsey's moeder, haar zusjes en haar zelf- echt een super leuke dag gehad! We zijn in álle, echt alle achtbanen geweest. Vooral omdat ik er nog nooit geweest was, was het nog leuker. Als laatste gingen we nog 2 keer in de wildwaterbaan, en toen waren we zeik en zeiknat... 

Gister was Eline op mijn verjaardag omdat ze niet kan wanneer ik het vier. Papa had t zwembad weer op gezet, dus we gingen zwemmen in de achtertuin om af te koelen, want 't water was echt super koud!

Wat gaan jullie deze vakantie doen?


Love, Charel







Geen opmerkingen: