dinsdag 15 juli 2014

Welcome home my dear laptopje ❤




Hey! Ein-de-lijk had ik genoeg geld bij elkaar om een een laptop te kopen, want dat wou ik altijd al. Ik had deze laptop op de Mediamarkt site uitgezocht, en toen zouden en naar Groningen om 'm in het echt te zien en mee te nemen. Maar helaas was de laptop niet in de winkel, dus moesten we 'm online bestellen. Maar een paar dagen geleden was die binnengekomen, en toen moesten we 'm nog gaan installeren, alleen duurde dat een beetje heel veel langer dan ik dacht, dus kon ik 'm gisteravond eindelijk gebruiken.



Ik heb echt geen verstand van een laptop kopen, dus je kan mij echt alles wijs maken over een of andere i7... Maarja, ik heb nu gewoon een goede laptop, die super snel is, en waar ik ook echt super veel foto's en filmpjes op kan zetten voor t blog en de YouTube filmpjes. (:

 Maar dat was niet 't enige wat ik nieuwe heb.. JAAA, m'n nieuwe iPhoneee! Nouja, eigenlijk de oude iPhone 4S van mijn moeder, maar hij voelt als nieuw aan! Haha. Hij is echt veel sneller dan mijn oude en er zitten geen barsten in, gelukkig.

Ik ben nog op zoek naar een leuke laptop hoes, weet iemand een leuke winkel of site? Zo ja? Zou je 't dan in de reactie's neer willen zetten?

Volg ons op instagram: @lifestyleaddictxo
Hier word je op de hoogte gehouden van alle nieuwe blogberichten en nog veel meer! Morgenochtend (woensdag 16 juli 2014) word om 8.30 uur op ons instagram account bekend gemaakt waar we komende maandag mee gaan beginnen! Benieuwd? Check it tomorrow!

Love, Charèl
 


Geen opmerkingen: