donderdag 24 juli 2014

My summer vacation !!

Heee, de meeste van jullie zullen vast op vakantie gaan, met je ouders of vrienden of gewoon alleen. Ik ga morgen op vakantie naar Zuid-Frankrijk, het plaatsje heet Biarritz, ligt helemaal in het puntje van Frankrijk aan de Spaanse grens. Dus ik zit langs de Atlantische Oceaan. De tweede week ga ik naar Spanje naar San Sebastian dat ligt ongeveer 51 min van Biarritz. Ik heb er echt super veel zin in.



Ik ga dus als ik daar ben bijna elke dag naar het strand, ik ga met mijn zusjes en ouders op vaknatie. Meestal verveel ik me op het strand want ja, ik ken daar niemand en al mijn vriendinnen en vriendje zijn ook op vakantie of gewoon in Nederland. 

Dit zijn de dingen die ik deze vakantie ga doen: 

Ik zei al dat ik naar de Atlantische Oceaan ging, in Biarritz heb je echt hele goede golven, dus ga ik samen met mn zusjes en vader wave surfen, dat ga ik op een long board doen. Dus als je een keer in die streek bent raad ik je aan om te gaan wave surfen, ik ga trouwens op een long board surfen omdat ik het nog niet kan en dat een goed board is om te beginnen. Als je geen board hebt kun je die vast wel ergens huren.

- Ik heb besloten om ook boeken mee te nemen, aangezien ik niet van plan ben de hele tijd te gaan surfen. Ik heb de volgende boeken mee:
   ~ happy life van Mascha, ik heb dit boek gekocht omdat ze een hele goede beauty blogger is en dat ik vaak naar haar kijk op youtube, en ik veel inspiratie bij haar op doe, dus besloot ik haar boek te kopen.
   ~ een weeffout in onze sterren van John Green, ( ook wel bekend van de net nieuwe film: the fault in our stars ), ik wilde de film heel graag zien alleen ik was steeds aan het afspreken met vriendinnen en vriendje, dus had ik er geen tijd meer voor šŸ˜¢, dus besloot ik het boek te kopen voor op vakantie.
   ~ ik neem ook mijn Ereader mee, daarop heb ik alle hungergames boeken opstaan, the hungergames films zijn echt mijn favoriete films. Dus vandaar dat ik de boeken ook lees.


 


- ik ben van plan deze vakantie hele mooie foto's te maken op het strand, van mezelf maar ook van de sunset, ik zal hier een artikel over schrijven als ik terug ben van vakantie, als het gelukt is dan.

- en ja je kent het wel, omdat ik met mijn ouders op vakantie ga, willen ze stadjes gaan bezoeken. Wel leuk maar voor mij hoeft het niet, ik lig liever te zonnen op het strand ☺️. Maar het is wel leerzaam.

- en dan het leukste van de vakantie: ik ben bijna jarig, aaah over 2 weken word ik 14 als ik op vakantie ben. Super leuk natuurlijk lekker op het strand je birthday vieren, het nadeel is wel dat ik mijn vrienden dan niet zie, maar ja ik ben liever op vakantie ✌️.

Dit is wat ik zowat allemaal ga doen in de vakantie, ik hoop dat jullie een leuke vakantie gaan hebben of hebben gehad. Ik schrijf waarschijnlijk 2 1/2 week niet, of misschien op mn Birthday. Heel veel plezier deze vakantie !

Lovee and kisses,

Kelsey


Geen opmerkingen: