vrijdag 25 juli 2014

Jump into the sky !



Heee allemaal, wij hebben in ons huisje een nieuwe trampoline gekregen, en ik verveelde me een beetje dus toen dacht ik laat ik eens jump foto's maken! Dus ik ging op de trampoline en m'n zusje wilde graag foto's maken en die deed dat alleen ja.... Je raad het al. Ze is te klein en  foto's maken kan ze nog niet zo goed! Maar uiteindelijk heb je toch grappige resultaten! Dus ik was m'n zusje heel erg dankbaar dat het haar toch is gelukt! Maar goed jullie zijn vast benieuwd naar de foto's en meer kun je er ook niet over vertellen! Dus veel kijk plezieerrr!
Zo dat waren een paar foto's! Misschien heb je zelf ook nog een paar leuke ideetjes die je op de trampoline kan doen voor de foto's! Zoals ik een paar foto's met een bal heb gedaan! Verder was dit niet een heel bijzonder stukje! Maar als je nog wat wil weten of melden dan kun je dat bij de reacties zetten! Ik hoop dat jullie wat aan dit (onzinnige) stukje hebben gehad ! 

Loveee, Evaa 💕

Geen opmerkingen: