maandag 30 juni 2014

Weekend Fiat 500 Zutphen

hey! Ik heb een super leuk weekend gehad, en niet te vergeten, een leuk kamp! We gingen weer een weekend met de Fiat 500 weg, dit keer vlak bij Zutphen. Dan gaan we met heel veel fiatjes, verschilt per weekend/route. Dit weekend waren we met iets van 120 fiatjes. Dan rijden we een route, dat is altijd super gezellig, want je komt altijd best wel leuke dingen onder weg tegen. Op de camping was wel super slechte verbinding, maar er waren ook Labrador puppies (helemaal onderaan op de foto), echt heel schattig! Gister gingen we met alle fiatjes naar Zutphen en konden we daar gaan winkelen, wat we natuurlijk ook gedaan hebben. Het was echt super druk in Zutpen zoals je hierboven op de foto al ziet, en deze drukte stond langs alle kanten van de wegen. En ik kwam een kraampje tegen met Churros, en dan koopt Charel natuurlijk een zak Churros. Voor degene die geen idee hebben waar ik het nu over heb; Churros zijn een soort pannenkoeken in de vorm van patat, het zit ook in een patatzak, maar je doet er gewoon poederzuiker overheen. Echt heaven. Maar dus gingen we winkelen, mn tante had een nieuwe jurk voor een trouwerij nodig, dus die heeft ze nu, en we liepen ook de H&M binnen en toen kwam ik deze tas tegen, en ja ik wou hem super graag hebben, want je kunt hem als beachbag gebruiken maar ook gewoon als schooltas, want de eerste dagen na de vakantie doe je eerst toch nog niets. Dus die heb ik zelf betaald. Deze was €12,95.

Ondertussen was mn moeder in de Cook&Co, en had ze deze twee leuke kookboekjes gekocht. Ik vond ze echt heel leuk dus daarom heb ik ze ook even op de foto gezet.

En het wat echt heel grappig en weird want we kwamen de dag ervoor dit tegen. Vraag me niet waarom dit bestaat, want ik weet t zelf ook niet. 'Een oversteek plaats voor koeien.' Wie bedenkt t ooit. Dit was blijkbaar de eerste van Nederland.

Ohja, ik was t bijna vergeten. Mocht je in Zutphen wonen of er wel eens komen, dan heb je er waarschijnlijk wel eens van gehoord of ben je er wel eens. De ijswinkel 'Talamini' is echt een heeel goede ijswinkel! Echt super lekker ijs, word elke keer weer bijgevuld, want je zag om de 5 minuten een medewerker met nieuw ijs lopen. Helaas was mijn telefoon leeg dus heb ik er geen foto meer van kunnen maken. http://www.talamini-zutphen.nl/

Voor de rest gingen we gister weer naar huis, en waren we helaas niet optijd thuis om de hele wedstrijd te zien, maar de tweede helft heb ik wel gezien, en gelukkig hadden ze nog op t nippertje gewonnen!

Hopenlijk zijn jullie weer helemaal op de hoogte, ik ga even douchen en dan ga ik de stad in om mijn nieuwe paspop en bikini op te halen! X

Love, Charèl
 





Geen opmerkingen: