zaterdag 14 juni 2014

Vaderdag!

Heee
Iedereen weet het! Morgen is het VADERDAG!! De dag om je vader de hele dag in het zonnetje te zetten. Als het vaderdag is hoort het erbij dat je je vader verwent met cadeautjes enz.... Kort samen gevat ! Met vaderdag mag je je vader lekker verwennen! Maar stel je weet niet wat je moet geven met vaderdag? Dan heb ik hier allemaal tips voor jullie!




• Geef je vader een ontbijt op bed.               

• Geef je vader een cadeautje.

• Geef hem een super lieve kaart waar in staat dat hij de beste vader is!

• Schrijf hem een leuk gedichtje.

• Geef hem een uitje zodat hij gezellig een weekeindje weg kan met z'n vrienden

• Ga wat leuks doen met je vader!

• Maak wat voor je vader met veel liefde!


Zo dat zijn heel veel leuke dingetjes wat je kan doen en kan geven! Ik ook nog een paar gedichtjes gevonden die kunnen jullie ook gaan voorlezen voor jullie vader !!


• Je hebt grote papa's kleine papa's dikke papa's dunne papa's maar de aller - aller liefste papa die heb ik!

• Vaderdag vandaag je ziet het
In de winkels lees het in de krant alle papa's feesten in ons land!

• Rozen zijn rood de lucht is blauw de aller liefste papa blijf ik trouw!

• Bijten doet pijn maar bij mijn papa voel ik me het fijnst!

Ik hoop dat jullie iets met die info kunnen voor vaderdag ! Ik wens je vader nog een hele fijne vaderdag! 

Loveee, 

Eva

Geen opmerkingen: