zondag 8 juni 2014

Dagje WK hockey Den Haag + Amsterdam Cruijff Court


Goooodmorning people! Op dit moment lig ik op een lounge bank met een mini laptop, en een smoothie in de zon. Precies hoe een perfecte ochtend moet zijn. Niet te koud en niet te warm weer, gewoon lekker!





Om 9 uur werden we op gehaald door Eva's family en Roxy (Kelsey's little sis). Eva had Cruijff Court in Amsterdam, dus werd zij met de spelersbus van SC Heerenveen daarheen gebracht. Eerst gingen we bij haar kijken, en daarna door naar Den Haag. Opgegeven moment waren we Anna en Roxy kwijt, en ja, waar zullen die nou in zitten?; op de trampoline. Maar ja, dan gaan wij daar natuurlijk ook gebruik van maken, haha . (: (Het filmpje staat op mijn Instagram: @charelgijzen_ ) 

Oke dit is echt niet leuk, mn mooie momentje in de tuin is verpest, het blijft Nederland, en daarom regent het nu. Even huilen :(. Doe mij maar een huis in een echt warm land. 

Gister was het gelukkig wel super mooi weer, en scheen de zon de hele dag. Er waren best veel wedstrijden bezig die dag. Er stonden ook super veel kraampjes met allerlei hockey merken. Ik had eigenlijk nieuwe hockeyschoenen nodig, en ik had zulke mooie schoenen gezien! Maar helaas waren ze niet in mijn maat. Ook heb ik een nieuw hockey handschoentje, iPhone hoesje, armbandjes, echt super leuke dingen. 

In een kraampje kwam ik dit leuke WK armbandje tegen. Ik vond m super leuk! Hij was €5,00
Ook kwam ik deze tegen in een ander kraampje. Deze was €3,00

Nederland - Australië. Nederland heeft gelukkig 2-0 gewonnen! Yay! 12 uur waren we thuis en toen was ik meteen in slaap gevallen. My God, het is nu alweer bijna 10 uur. Ik ging tussendoor naar de kermis met vriendinnen, en daarna had ik afgesproken met een paar om nog even te hockeyen, en het was echt super grappig, hahah. De foto's doen het nu ook eindelijk, er was een of andere storing. Maarja dat is nu ook opgelost. :)

Ohja! Voor dat ik het vergeet; de smoothie die op de foto hier ver boven staat, komt binnenkort ook online omdat die zo lekker was!


  Ik begon met 'goodmorning' en eindig dit artikel met 'alvast goodnight'. Het is helemaal anders gelopen dan ik dacht. Maarja.

Alvast goodnight!

Love, Charel