zondag 11 mei 2014

Underwatercase HEMA


Het is apart, maar het werkt! Whatsappen onder de douche, YouTube filmpjes onder water in het zwembad bekijken, alles kan! Ongeveer een half jaar geleden liep ik, Charel, door de HEMA, en vol verbazing liep ik dit onder water hoesje tegen t lijf. Het was de laatste en er ging ook nog eens -50% af. Ik was echt blij dat ik deze was tegen gekomen. Vroeger had ik altijd al een onderwatercamera gewild, alleen deze was toch best wel prijzig. Om dan voor die 'zo vaak' dat je gaat zwemmen in een jaar zo'n dure camera te kopen, kon ik beter mn geld ergens anders voor benutten.

Toen ik dit hoesje had gekocht had ik thuis gelijk een papiertje in het hoesje gedaan en onder de kraan uitgeprobeerd of die wel echt waterdicht was. En zoals beloofd — hij was waterdicht! Hoelang ik hem ook al heb, deze vakantie in Italië heb ik heb voor het eerst uitgeprobeerd. 

Omdat op de case het merk 'Aryca' staat en HEMA alleen eigenmerk stuff verkoopt, is het inderdaad best raar dat ze dit hoesje daar verkochten. Ik heb ook geen idee waarom ze een ander merk verkochten. 

 
Ook tot mijn verbazing was het echt een hele goede kwaliteit qua foto's/video's maken. Ik had verwacht dat je door het rubber en plastic een slechtere kwaliteit zou krijgen, maar dat viel gelukkig mee. :)


Je draait de bovenkant 90 graden. Nu die voor de helft is gedraaid, klikt hij open en kun je je Iphone 4 erin zetten. Nadat je je Iphone 4 hebt geplaatst kun je hem weer 90 graden terug draaien en het klipje weer vast klikken.

Ook een underwatercase bestellen ? Klik hier.
 
Ze hebben sinds kort ook hoesjes voor andere merken.

Have fun & goodluck ! 
Love, Kelsey & Charèl