dinsdag 27 mei 2014

Summer hits!


Hey allemaal, de zomer is onderweg, en over minder dan een maand is het zover! :De zomerr! Super leuk natuurlijk. Dan is niets leuker dan muziek op te zetten voor de gezelligheid, en misschien ook nog wel om nóg meer dat zomergevoel te krijgen. Maar, hebben jullie soms ook dat je denkt: welk liedje moet ik op doen? Dan luister je dat liedje en denk je na 'nee wacht, deze is saai'. Bij mij is dat dus wel zo! Daarom voor jullie de top 20 Summer hits! 

1. Sia - Chandelier 
2. Katy Perry - Roar
3. Lorde - Royals
4. Pink ft. Lilly Allen - True love
5. OneRepublic - Counting stars
6. Ellie Goulding - Burn
7. Britney Spears - Work b**ch
8. James Blunt - Bonfire heart
9. John Newman - Love me again
10. Avicii - Wake me up
11. Lorde - Team
12. Avril Lavigne - Here's to never growing up
13. Icona Pop - I love it
14. Lady Gaga - Applause 
15. Capital Cities - Safe and Sound
16. Lana Del Rey - Summertime Sadness
17. One Direction - Best song ever
18. Martin Solveig - Hey now
19. Drake ft. Majid Jordan - Hold on, We're going home
20. Shakira - Addicted to you


Dit waren de top 20 summer hits. Ken je alle liedjes al, of vind je ze saai? Je kunt altijd nog op Google opzoeken: top 20 summer hits! Of natuurlijk andere hits! 


Love, Eva

1 opmerking:

meneer Attema zei

Grappige site dames, keep it up!! Ik ga maar eens zomer hits downloaden ;) groeten meneer Attema