zaterdag 17 mei 2014

New jewels!


 Gewoon alweer een super mooie dag in Nederland. Het was vandaag 21 graden, echt super lekker weer. Ik ben de stad ingegaan met mn moeder en zus om een ring te kopen bij de juwelier. Daarna moeten hockeyen, wat een top dag! Maar goed, even back to the point, ik heb twee hele mooie ringen gekocht. Zoals je al ziet op de foto hieronder lijkt het net alsof er 3 á 4 ringen in het doosje zitten. Dat komt omdat de voorste ring gewoon 1 ring is. Ik dacht er gelijk aan om dit even te delen op ons kleine stukje internet. Ik heb ze gekregen van mn moeder, en dat ben ik haar heel dankbaar.

In Heerenveen hebben we de juwelier 'Vrielink', hier komen ook mijn nieuwe ringen vandaan.
Ik heb voor deze ringen gekozen omdat ze zilver zijn, en ik ze daarom ook bij elke look om kan doen. Het is wel een nadeel dat ik 6x per week hockey, omdat de ringen dan afmoeten.

In deze winkel heb je heel veel keuze, en de klantvriendelijk van de medewerkster was ook goed, zeker een aanrader als je iets bijzonders wilt, en vlak bij Heerenveen woont. 

 
 
 
Merken :
Zinzi - de voorste, dubbele ring met diamantjes
Charmin's - de achterste, enkele ring met hart
 

Love, Charèl

Geen opmerkingen: