woensdag 21 mei 2014

DIY // overlaypics


Vandaag gaan we niet voor fashion, wat trouwens wel binnenkort op het blog komt, een Go-to-the-summer-LOOKBOOK, of beauty. Vandaag ga ik jullie iets heel leuks uitleggen. Ikzelf heb het geleerd van een vriendin, maar ik vond het zo leuk om te doen/maken dat ik het jullie ook graag wil uitleggen. Namelijk...: ik weet eigenlijk niet hoe het heet, of het wel een naam heeft, maar ik noem het maar even overlayfoto's. Dit houd namelijk in: een overlay op een foto van jouzelf plakken/bewerken. Natuurlijk niet met papier en alle andere toestanden, nee gewoon op je smartphone. Als je hierboven kijkt zie je eem foto die ik heb gemaakt op Sicilië, hierdoor krijg je misschien al een ideetje hoe dat er dan uit komt te zien. 

Het is echt heel irritant wanneer je iets wilt editen, bijvoorbeeld een foto over een ander foto, en dat je dan de lelijke irritante witte achtergrond blijft behouden. En dat is nu gelukkig afgelopen!

oke, ik zal jullie even uitleggen hoe het werkt.

1. Download de app : Picsart
2. Zoek op 'We Heart It' -> overlays
3. Open de app Picsart
4. Open een foto die je wilt gaan bewerken.
5. Voeg een foto toe :


6. Zet de foto op de juiste grootte, en zet hem op 'lighten', je kunt uit verschillende soorten klikken, ik vind ze allemaal leuk! 




 
Klaar! It's easy! Heel veel succes met het uitproberen van de app, je kunt met deze app niet alleen een overlay plaatsen, maar ook heel veel andere dingen. Picsart de app is gratis!

Lovee, Charèl




Geen opmerkingen: