dinsdag 25 maart 2014

Nieuwe aankopen ; Andrélon perfecte krul

hey,

Vandaag ben ik, Charèl, even snel alleen naar de stad gegaan om wat nieuwe haar productjes te kopen, want echt álles was op. Meestal gebruik ik alleen na het douchen de 'Andrélon Perfecte krul Booster spray', maar dit keer viel me ook twee andere handige producten op. De 'Andrélon Perfecte krul mousse' en de 'Andrélon Make it shine spray' heb ik dit keer ook in t winkelmandje gegooid. Ik ga deze voor mij nieuwe producten snel uitproberen. Volgens mij gebruiken veel meisjes dit met krullen, dus ik denk dat het wel een goede kwaliteit is. Andrélon zelf vind ik ook een goed merk. Alhoewel Syoss is ook een goed merk. Syoss gebruik ik als shampoo en conditioner. Op de Andrélon producten staan nummers, dit is voor de volgorde wanneer je een product gebruik.


 'Andrélon Perfecte krul Mousse'
Zoals ik al heb gezegt heb ik dit product nog nooit gebruikt, alleen lijkt het me wel een goed product. Vooral omdat mijn haar op dit moment heel droog is. Op de achterkant van dit product staat bij 'resultaat' - extra veerkrachtige krullen, - versteviging, - anti-pluis, - droogt je haar niet uit. Gebruiksaanwijzing: De bus goed schudden voor gebruik. Houd de bus volledig ondersteboven en spuit de mousse in je handen. Verdeel de mousse gelijkmatig over (handdoek-) droog haar en breng je krullen in model.

'Andrélon Perfecte krul, Booster spray'
Dit product heb ik wel meerdere keren gebruikt, en dit product is tot nu toe nog wel mijn favoriet. Vooral omdat je elk moment van de dag dit in je haar kunt sprayen. De gebruiksaanwijzing is bij dit product ook heel gemakkelijk. Je hoeft deze fles alleen maar van ongeveer 15 cm van het haar af te prayen in het haar. Het enigste wat je dan nog hoeft te doen is met je handen de krullen in model te knijpen. 

'Andrélon Make it shine spray'
Dit product is voor alle haarsoorten geschikt. Het geeft je haar alleen een echte finishing touch. Het maakt je haar glanzend. Ook bij dit product is het makkelijk om in je haar te sprayen. 1. Eerst goed schudden voor gebruik. 2. Spray op droog haar voor een mooie glans.

Al deze drie producten zijn gewoon te koop bij de drogist. Er is volgens mij bijna geen enkele drogist die dit niet verkoopt. Heb je toch nog vragen over deze producten of andere vragen ? Mail ons : kelseycharel@gmail.com

Goodluck en have fun !

Love,

Kelsey en Charel

1 opmerking:

Unknown zei

Wauw ! Jullie zijn super goed !